neděle 27. dubna 2014

ESTÉE LAUDER - "Kabelková kočička"






Zdravím Vás!

Nebylo nyní příliš času přispívat, ale obávám se, že ještě tak měsíc nebude. Ovšem tímto skvostem jsem byla okouzlena.

Estee Lauder se spolu s Clinique řadí mezi mé nejoblíbenější značky kosmetiky (tedy ještě s Inglotem). Ráda od nich zkouším něco nové. Má láska k EL začala vánočními dárky dekorativky, až jsem přišla na chuť i dalším výrobkům.

V tomto případě mě dostal vzhled. Vždy jsem tak trochu toužila mít takovou tu luxusní pudřenku (jak lze vidět v mnoha filmech a pohádkách, jak si hlavní protagonistka přepudruje nosík a omotá si prince kolem prstu :-)) No to trochu přeháním.

Tyto pudřenky jsem viděla v obchodě již dříve,ale říkala jsem si, že za tu nekřesťanskou sumu (přes 2 tisíce korun) ji opravdu nechci. Až nedávno jsem na ni narazila na Aukru a vydražila za sumu již přijatelnější (asi 500Kč).

Faktem je, že pudřík je trochu menší, není to na každodenní pudrování. Spíše taková ta imageovka či případ nouze. 
Nyní k samotnému pudru. Mám ráda kočky,takže motiv lva na víčku je hezký, ze strany je stiskací otvírání se zeleným kamínkem (takový roztomilý detail).

Součástí pudřenky je z vnitřní strany zrcátko, což oceňuji, hodí se mít zrcátko kdykoli při sobě, ačkoli zatím nejčastěji využívám lesknoucí se displej mobilního telefonu.




 Součástí balení je taková malá labutěnka (proto asi využití pro případy nouze, protože obvykle používám na pudr štětec a navíc se labutěnka určitě brzy opotřebuje a vyprání by ji asi zlikvidovalo), pod níž se ukrývá maličký transparentní pudr. je opravdu transparentní (pokoušela jsem se vám vyfotit swatch na ruce,ale nebylo vůbec nic vidět, tak alespoň níže hustší vrstva na prstech).










Co se týče funkce. Jemně matuje (se svou suchou pletí se až tolik nelesknu,takže jen takové jemné zmatnění, pro mě optimální). Je příjemný, ani moc nepráší, nenanáší se ho velká vrstva..
Navíc je doplňovací,takže až dojde, dá se náplň vyměnit a naštěstí již není tak drahá.


Prostě pokud chcete luxusní kompaktní pudřenku, můžu jedině doporučit - a mají více motivů. 
A co vám, líbí se? 


Předem děkuji za komentáře, dotazy a podněty.

Mějte se co nejlépe.

Europe33

1 komentář:

  1. Je to kráska :). Vypadá jak ze starých filmů, fakt. A za tu cenu je to parádní koupě :).

    OdpovědětVymazat